12 Aralık 2010 Pazar

Bilmem





Bilmem
Kaç defa
Yüreğimden asıldım
Tenimi
Giyotinle sıyırdım
Aşk a
Hiç kızmadım
                    Bugün olsa
                    Yine asılırım
                    Yine sıyırırım
                    Demek isterdim
Kimsenin
Elini bile tutamazken
Yüreğine nasıl dokunacağım
                    Biriktirdiklerimde boğulurken
                    Aşk a nasıl nefes alacağım
Kışın ortasına
Imkansızbahar çiçeklerimi
Nasıl açacağım
                    Onu
                    Delilerden öte
                    Nasıl kıskanacağım
Bir gülüşü uğruna
Kendimden nasıl vazgeçeceğim
                    Bir gözyaşı damlasına
                    Karabasanlarda nasıl kaybolacağım
Teninde
Silik bir iz olma uğruna
Geceleri gündüzden nasıl kaçıracağım
                    Bir günü uğruna
                    Istanbul a kırmızı kurdaleyi nasıl takacağım
Beni bir tutam sevmesi uğruna
Nasıl teslim olacağım
En güzel aşk şiirlerini
Yüreğine tenine nasıl yazacağım
                    Uyurken seyretmek uğruna
                    Uyumamasını nasıl öğreneceğim
                    Bir saat daha görmek uğruna
                    Günlerimi nasıl öldüreceğim
Bilmiyorum
Artık
Hiç
Bir
Şey
Bilmiyorum
                    Gitmiyorum
                    Kalmıyorum
Yaşamaktan
Izlemekten
Parçalanmaktan
Firar
Ediyorum
                    Aşk
                    Beni
                    Affet
                    Seni
                    Yaşatamıyorum
Yalnızlığın
Ortasında
Seni
Anıyorum
                    Yeni
                    Yürekler
                    Bul
                    Onlarda
                    Yaşa
Beni
Eski
Günlerin
Hatırına
Hatırla
                    Bir
                    Hayat
                    Hatırası
                    Siyahı
                    Önünde
                    Duran
                    Fotoğrafımı
                    Seyreyle
Beni
Affetme
Ama
Kızma
                    Bu
                    Kadarım
                    Bu
                    Kadar
Hayat
Ne
Yazık
Ki
Kendin
Kadar
                    Yeni
                    Yüreklerine
                    Selam
                    Söyle
Daha
Önce
Yazdığım
Gibi
                    Hayatın
                    Başı
                    Yalnızlık
                    Sonu
                    Yalnızlık
Iyi
Ki
Ortası
Aşk
                    Aşktırıp
                    Gidiyorum
Kalanlar
Kalanlara
Kalsın

12.12.2010

Hiç yorum yok: