10 Mayıs 2010 Pazartesi

Gerçek aşklar dükkanında















ksb


Gerçek aşklar dükkanında
Tozlu rafların arasında
Tezgahtar oldum
                    Gerçek dostlar kahvesinde
                    Ters çevrilmiş sandalyelerin
                    Garsonu oldum
Bir dokunuşa kurban
Uzun sevişmelerin sonunda
Kendimi sokakta buldum
                    Bütün anlayışların
                    Bütün paylaşımların
                    Yırtığından kaçan
                    Yokoluşların
                    Mengenesinde kaldım
Beni bana küstüren
Insafsız yüreklerin
Imkansızlığında
Kaç baharı
Izmarit yaptım
                    Küreksiz kayıkla
                    Yol alan yüreğim
                    Azgın vücutların
                    Yaralı düşüncelerin
                    Yamalı sevgilerin
                    Kucaksızlığında
Iskeleye uzak
Nefesler tuzak
Gönüllerden ırak
Gittim durdum
Durdum gittim
                    Her mahallede
                    Tek başına duvarında
                    Çekirdek çitledim
                    Tanıdık dünyanın
                    Loş tokatlarında
                    Kendime düştüm
En çok
Sigarayı öpmekten
Rakıyı içime çekmekten
Kendime sarılmaktan
Kendime uyanmaktan
                    Aldığım
                    Keyiflere
                    Beni
                    Mahkum
                    Eden
                    Hayata
Bir
Söz
Söylemenin
Gereksizliğinde
Yaşlandım
                    Taze
                    Bedenin
                    Içinde
                    Kuruyan
                    Ağacın
                    Rüzgarında
                    Nefes
                    Aldım
Bütün
Dokunduklarım
Taş
Etti
                    Dokundukça
                    Büyüdüm
                    Kaya
                    Oldum
                    Dağ
                    Oldum
Dileği
Kalmamış
Böceği
Oldum

10.05.2010

Hiç yorum yok: