14 Mayıs 2010 Cuma

Dipsiz dokunuşları






Dipsiz dokunuşları
Son vapurun
Pervanesine bağlarken
Iskelede kalan tenim
Sığlığına kavuşurken
                    Istanbul geceye uzanıyor
Her odada
Her sokakta
Her meyhanede
Sözler dövülüyor
                    Mum ışığıra hasret
                    Aydınlıklar
                    Karanlığı biriktiriyor
Kaç teni boğdum tenimde
Kaç teni doğurdum tenimde
                    Yalnız gecelere
                    Sabah sevişmeleri ektim
                    Hasat mevsimini bekledim
                    Mahsulum etimde kaldı
                    Denize döktüm
Ardına bir sigara yaktım
Kendi yerime
Biriktirdiklerimi attım
Birikemeyenlere kaldım
                    Hep seviştim
                    Bedenemi ağlatamadım
                    Yalnızlık kaplı tenimle
                    Odalara sığamadım
Kaç odada
Fotoğrafım asılı
Kaç çarşafta
Tenimin yaşları mühürlü
Bilinmez
                    Hayat
                    Gelmez
                    Gidilir
Yaşamadan
Yaşlananlar
Herşeyi
Bilir
Kendini
Bulamaz
Kendine
Gidemez
                    Bulmacalı
                    Sokakların
                    Eksik
                    Harfi
                    Başka
                    Sokakta
Bul

14.05.2010

Hiç yorum yok: