7 Mayıs 2010 Cuma

Başkalarının















ksb

 
Başkalarının
Zamanına sıkıştım
Satırlardan uzak
Bilmediklerime yakın
                    Herkes güveniyor
                    Güvenle yaşanmıyor
Kendim bir yerde
Suretim başka yerde
                    Kayıp günlerin akşamı
                    Sabahla buluşuyor
                    Benden habersiz
                    Kendim bensiz
Kelimeler çoğalıyor
Anlamlar daralıyor
Kemerin delikleri
Yetmiyor
                    Kahveyle uyanan
                    Rakıyla boğulan
                    Hayat sunağı
                    Dilek tutmuyor
Nehirden geçtim
Islanmadım
Okyanusta yürüdüm
Boğulmadım
                    Ne yapsam
                    Olmuyor
                    Olanlar
                    Bana uymuyor
Uysada
Uymasada
Gitsemde
Kalsamda
Ne
Fayda
                    Arz
                    Talep
                    Sebep
                    Tahtamı
                    Kapadım
Ruhumdan
Yakalandım
                    Iyilik
                    Bana
                    Kötülük
                   
Ne
Fayda
Hayat
Zararda
                    Alın
                    Beni
                    Bütçe
                    Açığını
                    Kapatın
Kapatın
Beni
                    Kapatma

07.05.2010

Hiç yorum yok: