1 Mayıs 2010 Cumartesi

Harfsiz şairin


















 Harfsiz şairin
Deftersiz kalemin
Sevişmesinden doğdum
                    Eksiğim
                    Bir o kadar
                    Birikmişim
Harfleri dökülmeyen
Kalemi sevişmeyen
Gecelerin çocuğuyum
                    Yalnız büyüdüm
                    Yalnız yürüdüm
                    Yalnız öğrendim
                    Yalnız yaşadım
En kalabalık
Hayat anlarımda
En yoğun
Hayat paylaşımlarında
Bana kalan
Yalnızlığımı sevdim
                    Yalnız seviştim
                    Yalnız uyandım
                    Yalnızlığıma gitmedim
                    Onunla geldim
                    Onunla kaldım
Vagonlarını yitirmiş
Yolcu treniyim
Raylarda
Yalnızlığım kalıyor
Istasyonlarda
Yalnızlığım iniyor
                    Son istasyonsuz
                    Hayatımda
                    Raylar altımda
                    Bulutlar sağımda
                    Bitmeyen traverslerin
                    Yalnızlığında
                    Yalnızım
Yalnızlık
Bana
Kalmaz
Hayat
Uslanmaz
                    Tek
                    Yürek
                    Üzeri
                    Cezalarım
Iflah
Olmaz
Gecelerim
Sabaha
Kavuşmaz
                    Bu
                    Lokomotif
                    Duvara
                    Yapışır
Yalnızlık
Fırlar
Firari
Olur
                    Arasanda
                    Bulunmaz
Hint
Kumaşı
Hindistan

01.05.2010

Hiç yorum yok: