14 Mayıs 2010 Cuma

Çok mutsuz


















 Çok mutsuz
Hayat çoksuz
Satırlarında
Her günün
Hamile dakikalarında
Bazen dış gebelik
Bazen doğum anlarında
                    Mutluluk ıngalarının
                    Tadına varırken
                    Mutsuzluklar geldi mi
                    Buyur etmemek olmaz
Alırsın koynuna
O an mutsuzsundur
Ondan doğan satır
Mutsuz
Her an mutluluk
Zayi
Hükümsüz
Hepsi doğal
Hepsi ben
                    Kaç satır eder hayatım
                    Kaç satıra sığar mutluluklarım
                    Mutsuzluklarım
Hepsi benimse
Çocuklarını ayırmayan
Anne baba gibi
Alırım hayatıma
                    Aslında
                    Ben de ayırırım
                    Onlarda ayırır
                    Ama söylenmez
Tabi ki ayırdığım
Mutluluk
                    Bir tokat
                    Beni bana verecekse
                    Yanaklarım hayatın
Mutsuzluğun
Içinden
Yüreğini
Uzatan
Mutluluğa
Mutsuzluk
Sonrası
Mutluluk
Kokusuna
                    Her
                    An
                    Her
                    Insan
                    Benimdir
                    Senindir
Hayat
Kimindir
Yaşa

14.05.2010

Hiç yorum yok: