1 Mayıs 2010 Cumartesi

Başka





 ksb

 
Başka
Bahara kaldım
Çiçeklerimi soldurdum
Meyvelerimin hayatını kestim
Kurudum
Yapraksız kaldım
Şömine İle buluştum
Salonu ısıttım
Bu halimle bile
Duyguları yaşattım
                    Başka
                    Bahara kaldım
                    Yaz ile tanışmadım
                    Kış ile kapıştım
                    Beni anlamayanları
                    Ardımda bıraktım
Sandım
                    Hepsi
                    Hayatımda
                    Yanıbaşımda
Yap diyorlar
Yapma diyorlar
Ne kendilerini
Ne de beni
Bana ve kendilerine
Bırakmıyorlar
                    Ağzımdan çıkanı
                    Yüreğimden doğanı
                    Tenimde büyüyeni
                    Anımın heyecanını
                    Tutamıyorlar
                    Bitiriyorlar
Yalnızlık tekkesinin
Ritimsiz müziğinin
Orta yeri
Boşluk
Yaşanılanlarla dolmayan
Paylaşılanlarla solan
                    Kurtarma filikasında
                    Ellerimin nasırında
                    Bir zerreyim
                    Merkezinden kaçan
                    Sağa sola savrulmayan
                    Kendinde duran
Geriye kalan
Boşlukta
Boşum
                    Randevu
                    Defterim
                    Dolu
                    Ben
                    Boş
                    Hayat
                    Loş
Mum
Kokusuna
Hasret
Seyret

01.05.2010

Hiç yorum yok: