8 Nisan 2010 Perşembe

Kırmızı yağmurun



Kırmızı yağmurun
Uzun sigarasında
Dökülen küllerin
Hayat sislerinde
Yüreğe oturan
Tiz acıların
Ekinoksunda
Git gidebilirsen
Yat yatabilirsen
Eşitlik bozuldu
                    Gecelerin koynunda
                    Dokunuşların acelesinde
                    Sabaha kalmayan
                    Ten izleri
                    Kuşlara yem olurken
Yolunu kaybetmiş vücutlar
Emanetçide buluşuyor
Yanyana yatıyor
Birbirine dokunmuyor
Kimse gelip almıyor
Terk
                    Çiftimi çıkardım
                    Hayata saldım
                    Ben dinleniyorum
                    Çiftim dolaşıyor
                    Onu görenler
                    Sensin diyor
                    Aslında
                    Ben değilim
                    Çiftim
                    Aslında benim
                    Çiftim
En çok
Sigaramı öpüyorum
                    Içimi değil
                    Kül tablamı boşaltıyorum
Hep sevişiyorum
Hiç boşalmıyorum
Biriktiriyorum
                    Sayısız mandalın çimdiğinde
                    Ruhum hayat ipinde asılı
                    Rüzgar temizliyor
                    Yağmur yumuşatıyor
                    Güneş dokunuyor
                    Farketmiyor
Bırakıyorum
Arkamdan ruh sallıyor
Bedenimle yaşıyorum
                    Bedenim
                    Dinliyor
                    Bedenim
                    Anlıyor
                    Bedenim
                    Sevişiyor
Beden
Bedene
Yaşıyorum
Pürtelaş
Sokağında
Çıkmaz
Apartmanında
Arzın
Merkezinde
Oturuyorum
                    Köklerim
                    Derin
                    Bedenim
                    Sığ
Gel
De
Hayata
Sığ

08.04.2010

Hiç yorum yok: