14 Nisan 2010 Çarşamba

Dokundukça



Dokundukça
Tenini eriten
Konuştukça
Harflerini yitirten
Paylaştıkça
Ruhunu kaçırtran
Sevdikçe
Yüreğini parçalatan
Hayata
Ne demeli
                    Sen git
                    Öteki gelsin
Gelen
Gideni
Sevdirtir mi
                    Kaç kadını sevdim
                    Kaç dostumu anladım
                    Kaç odaya girdim
                    Kaç kasabaya gittim
Hep
Yalnız
Geri
Döndüm
                    Kalabalığım
                    Alıkbalığım
Hep giderim
Hep anlarım
Hep severim
Hep
Eksik
Dönerim
                    Her odada
                    Her kadında
                    Her dostumda
                    Her kasabada
Kalan
Parçalarımı
Topladığımda
                    Bir
                    Insan
                    Eder
                    Mi
Bana kalan ben
Bir insan eder mi
                    Ne kadar gideceğim
                    Ne kadar döneceğim
                    Spiralinde
                    Uç uç böceği dileğinde
                    Saklansam
                    Beni kim diler
Kimsenin görmediği
Kimsenin düşünmediği
Kimsenin kimse kim
Hayat turlarında
Rehberden kaçmanın
Heyecanlarında
                    Hangi nehire uzanmalı
                    Deltada boğulmadan
                    Hangi denize ulaşmalı
Deniz beni sever mi
Anlar mı
Dinler mi
Yoksa
Okyanusamı gitmeli
                    Hepsi su
                    Büyük küçük kaç para
                    Fark eder mi
Kendinde boğulmalı
Kimseye söz hakkı
Bırakmamalı
                    Önünden söylenmeyen söz
                    Arkandan daha çabuk gelir
                    Arkana döndüğünde susar
Suskun hayat
Suskun kadın
Suskun dost
Suskun kasaba
Suskun oda
Susmuyan kendin
Dinleyen kendin
                    Hadi
                    Git
                    Kendine
                    Benden
                    Selam
                    Söyle
Selamımı
Almazsa
Bana
Geri
Getirme
Bırak
On
Da
Kalsın
Bir
Gün
Gerekli
Olur
Yüreğinde
Bulur

14.04.2010

Hiç yorum yok: