3 Nisan 2010 Cumartesi

Ben kendim kadar



Ben kendim kadar
insanlar kendileri kadar
Hayat geldiği kadar
                    Mantrası
Gidip gelen solukların
Tavan arası dokunuşların
Kaybolan bakışların
Küflenmiş anlamların
Pasiflora paylaşımların
                    Yırtık çizik tenlerin
                    Sigara dumanı dudakların
                    Daralan kucakların
                    Tam ortasında yaşamayı
                    Armağan ediyor
Vasati kibritin
Heyecanlı ateşi
Sigarayı öpüyor
Yalnızlık dumanı
Adaya yol alıyor
Iskeleye bağlanıyor
                    Iskele
                    Yaşlı
                    Deniz
                    Bıkkın
                    Kıyı
                    Telaşlı
                    Taşlar
                    Kıpır
Ada
Terk
Edilmemiş
Hiç
Yaşanmamış
                    Kalıyorum
Ada
Sayemde
Hayata
Ekleniyor
Yaşanıyor
                    Ada
                    Ben
                    Iskele
                    Deniz
                    Kıyı
                    Taş
Yalnızlığı
Paylaşıyor
                    Nefes
                    Alıyor
                    Al

03.04.2010

Hiç yorum yok: