11 Nisan 2010 Pazar

Bozuk parayım


 
Bozuk parayım
Kağıt para olamıyorum
                    Kimi tende tura
                    Diğer tende yazıyım
                    Tenbazım
Hep kaybediyorum
Kazandıklarımı oynamıyorum
                    Gecenin soğuğuna düşen
                    Termal dokunuşun
                    Sabaha ayazı kalmış haliyim
Günün içinde kaybolan
Gecenin flusunda netleşen
Güneşi ardına doğuran
Bir varmış bir yokmuş
Hikayelerinde canlanan
Dolunayı kafasında sektiren
Yıldızları dizine dizen
                    Rütbesiz
                    Kimsesiz
                    Gidişlerin
Hep varmış gibi dokunuşların
Hiç yokmuş gibi günlerin
Arasına serpiştirilen
Ekmek kırıntılarıyım
                    Açlığa iyi gelen
                    Tokluğu küstüren
                    Elle tutulmayan
                    Özlemi biriktirmeyen
An kadar var
An kadar yok
Hayat
                    Nerede olduğunu bilmediğin
                    Ama
                    Olduğunu bildiğin
Ihtiyaç halinde
Camı kırmadan
Yüreğine asılacağın
                    Bir var bir yok
                    Bir ten bir yürek
Devamsızlıktan kalan
Bütünlemelerde geçen
Hiç bitmeyen okulun
Kazığını çakanların
Olduğu yerdeyim
                    Mezun olanların
                    Hayata atılışların
                    Kazan kazanların
                    Bıktığı yerdeyim
Geri
Dönüş
Yolunda
Beni
Görürseniz
Şaşırmayın
                    Ben
                    Hiç
                    Gelmedim
Siz
Döndünüz
                    Bıraktığınız
                    Kadarım
Hadi
Bakalım

11.04.2010

Hiç yorum yok: