25 Nisan 2010 Pazar

Benim sonum geçti

 

















Benim sonum geçti
Kendim
Yaşlı sandığın içinde
Naftalin dokunuşların
Ahşap yumuşaklığında
Karbeyazı oyaların
Sessiz karanlığın
Mutlu aydınlığında
                    Kendi benimle
                    Kıvrıldım hayata
                    Arkamdan
                    Neler konuşuluyor
                    Yüreğimde değil
Akan gözyaşları
Sandığa ulaşmıyor
Toplanılan gecelerde
Şöyleydi böyleydi
Sözleri
Sandığa ulaşmıyor
                    Karşımdan söylenmeyenler
                    Yüreğime anlatılmayanlar
                    Sözlerimi dinlemeyenler
                    Fazla akıllarını verenler
                    Beni anlıyor
                    Sandığa ulaşmıyor
Birkaç gün sonra
Sessizlik olacak
Paylaşılan uzun hayat
Silinip gidecek
                    Bütün dokunuşlar
                    Anlayışlar
                    Dinlemeler
                    Sevmeler
                    Sevişmeler
                    Paylaşmalar
Birkaç gün sonra
Başka bir sandıkta
Toplanacak
                    Koca hayata karşı
                    Birkaç gün
Değer mi
Hayatı anlamaya
Dostları sarmalamaya
Tenlere kazınmaya
Yürekleri buluşturmaya
                    Sadece
                    Birkaç
                    Gün
                    Için
                    Değer
                    Mi
Kızgınlıklara
Üzgünlüklere
Kırgınlıklara
Kalabalığın
Yalnızlığına
Boşuna
                    Birkaç
                    Gün
                    İçin
                    Değer
                    Mi
Hayat
Bir
Sandık
Tek
Kişilik
Kıvrılın

25.04.2010

Hiç yorum yok: