11 Şubat 2020 Salı

Yanında uyudum

ksb
Yanında uyudum
Yüreğinde uyandım
Sana uzaktım
Kendime yakındım
İnatçı gaz lambası ışığı kıvamındaydım
Spotların altında çok güzeldin
Kuruşları alt alta denk getirirdim
Liraların üstüne basardın
Benden uzun olurdun
Kalabalık sokakların
Yalnız çocuğuydum
Yalnızlığını tatillerde yıkardın
Kendini en güçlü görürdün
Başkalarına kadar koşardın
Kendine uzaktın
Olsun
Spotların altında çok güzeldin
Kendi karanlığında imkansız güzeldin
Benim gördüğüm inanılmaz güzelliğini
Senin de görmeni isterdim
Bu hayata güçlü olacağım inadına
Benim de güçsüz olmaya hakkım var'ı
Hissetmeni isterdim
Ama
Hiç bir satır
Senin gerçek anlamını gölgeleyemez
Senin insanlığını unutturumaz
Sadece ben gibi değilsin
Sadece sen gibi değilim
Aşk kadarım
Sen kadar değilim
En güzel satır
En sarhoş gece öküzlükleri
Senin değerini değiştirmez
Ama
Kendi değerini bildiğin kadarsın
Sen de bil
Ben zaten biliyorum
Kolaylığının üstüne basma
Kendi hızanda kal
Acılarının üstünü örterek
Üşütmeyeceğini düşünme
Düşünerek ısın
Çözmeden çözülmez
Başkaları kadar yaşanmaz
Kendinin bile göremediğin
En güzel halini gör
Hiç kimse görmese bile gör
Çünkü gerçek
Uzun lafın daha uzunu
Bu hayata kendimiz kadar uzunuz
Sana delileri kıskandıracak kadar
Aşık olsam da
Kendi delilerimi kıskandıracak kadar
Sen de kendi delilerini kıskandır
Bu hayatta olmayan kadar
Harcayan olmanı istemem
Olduğun kadar harca
Eninde başında
Sadece insanız
Bir şekilde geldik
Kendi şeklimizde yaşarız
En güzel bakışlar
En anlamlı kareler
Hep senin olsun
Hayat yüreğinin önünde diz çöksün
Her an mutlu ol
Her an sen ol
Ben kendim kadar yürürüm
Kendim kadar otururum
Gaz lambamın fitilini keserim
Kendi fluluğumda yaşarım
Mutlu ol
Kendin kadar güzel yaşa

11.02.2020

Hiç yorum yok: