14 Şubat 2020 Cuma

Herkesin sevdiği insan

ksb
Herkesin sevdiği insan
Kendine güzeldir
Hiç kimseye ne
Herkesin baktığı manzara
Kendine güzeldir
Hiç kimseye ne
Herkesin tuttuğu takım
Kendine güzeldir
Hiç kimseye ne
Herkesin aldığı nefes
Kendine güzeldir
Hiç kimseye ne
İstediğim yolda yürürüm
Denize açılan yol tercihimdir
Açılmasa da yürürüm
İstediğim insanı severim
Beni anlayan tercihimdir
Anlamasa da severim
İstediğim kadına aşık olurum
Benzemesini anlamasını
Sevmesini bilmesini
Hiç bir şeyini düşünmem
Sadece aşık olurum
Hiç benzemeyene
Hiç bana göre olmayana
Hiç merhaba diyemeceğime
Aşık olurum
Yüreğimi kontrol etmem
Sadece aşık olurum
Oldum
Yaşadım
Bitti
Hiç bitsin diye aşık olmadım
Hiç sonsuz olsun diye aşık olmadım
Yüreğimi dinledim
Sadece aşık oldum
Sadece kadar yaşadım
Kendim kadar oldum
O'nun kadar olmadım
Kendim kadar dokundum
O'nun kadar dokunmadım
Kendim kadar uyurken seyrine daldım
O'nun kadar dalmadım
Kendim kadar aşık oldum
O'nun kadar aşık olmadım
Hissetmek istedim
Hissetsin istedim
Dalmak istedim
Dalsın istedim
Uçmak istedim
Uçsun istedim
Sadece onu görmek istedim
Görsün istedim
Yürek yüreğe
Her an'ı gelecekmiş gibi
Yaşamak istedim
Çok şey istedim
Yalnızlığıma anlattım
Sen bana yetersin dedi
Yalnızım

14.02.2020

Hiç yorum yok: