18 Şubat 2020 Salı

Bir adım atıyorum

ksb
Bir adım atıyorum
Parmaklarımın izinde kayboluyorum
Bir nefes alıyorum
Camın buğusuna hayatı çiziyorum
Gitsem gidemiyorum
Kalsam kalamıyorum
Anam iyi olsun yeter diyorum
Bir tokat çakıyor
Sonra şaka yaptım diyor
Arada geçen zaman ruhu düğümlüyor
Hiç bir şey istemiyorum diyorum
Hiç aniden ayağa kalkıyor
Sen beni ne zannettin diyor
Hiç bile çok
Kimsesizlik bile kalabalık
Madem geldim diyorum
Gelmekle bitmiyor
Tekrar hiç bir şey istemiyorum
Olmadığı bile yeter diyorum
Olmadığı ayağa kalkıyor
Sen olmayanı ne zannettin diyor
Nasıl baktıysam
Nasıl dokunduysam
Olmuyor
Boşver diyorum
Boşver ayağa kalkıyor
Sen boşver'i kolay mı zannettin diyor
Bir adım atmıyorum
Nefes almıyorum
Camın buğusunda hayatı siliyorum
Hayat ayağa kalkıyor
Sen beni ne zannettin diyor
Herkes bir şey diyor
Kimse anlamıyor
Herkes biliyor
Kimse anlatmıyor
Gideceğim diyorum
Gitmek ayağa kalkıyor
Ellerini sallıyor
Nereye diyor
Bana bırak diyorum
Bırakmam diyor
Gelmek kolay gitmek bana bağlı diyor
Peki o zaman ne yapayım diyorum
Sen yapamazsın ben yapacağım diyor
Ben yapacağım
Ben yapmayacağım diyorum
Kapıyı kilityorum
Anahtarı yutuyorum

18.02.2020

Hiç yorum yok: