5 Şubat 2020 Çarşamba

İnsanların hayatlarını sıkan

ksb
İnsanların hayatlarını sıkan
Ayakkabılarına sirkeli bez oldum
İnsanların ruhlarını sıkan
Prangalarına nefes oldum
İnsanların dünde kalmışlıklarına
Günü güzelleştiren an oldum
İnsanların gelecek özlemlerine
Hayatı anlamlandıran an oldum
Kendime karış karış giderken
İnsanlara koşa koşa koştum
Kendime düşüncesizken
İnsanlara düşe düşe düşündüm
Kendime kimsesizken
İnsanlara kala kala kalabalıktım
Rakamları sevemedim
Harflere sarıldım
Yarınları sevemedim
An'lara sarıldım
Tenlerden sektim
Dünyayı sektirdim
Yürekleri sevdim
Kimse kadar kimseydim
Kendim kadar kendimdim
Başkalarına dokundum
Başkaları olmadım
Başkalarını sevdim
Başkaları olmadım
Başkalarına aşık oldum
Başkaları olmadım
Kendim oldum
Kimseyi mutlu etmedim
Kendim oldum
Kendimi mutlu ettim
Artık
Kalsam ne olur
Gitsem ne olur
İkisi de ben kadar olur
Kendime uzandım
An'ımla üzerimi örttüm
Buralara bol öttüm
Hepinizi öptüm

05.02 2020

Hiç yorum yok: