4 Şubat 2020 Salı

Dilim kemiksiz

ksb
Dilim kemiksiz
Ruhum yarınsız
An'ım ben
Bir şekilde geldim
Bir şekilde yaşıyorum
Aşk'a inandım
Sevmeyi sevdim
Hayatı kendine bıraktım
Kendimle yola koyuldum
Anladım anlamadım
Kaldım kalamadım
Kimine öküz oldum
Kimine merhaba oldum
Kendim kadar konuştum
Duyan kadar duyuldum
Kendim kadar dokundum
Hissedebilen kadar zıplattım
Bir şekilde geldim
Kendi şeklimde gidiyorum
Bu kadarım halimi anlatamıyorum
Görüntüm daha fazlasını gösteriyor
Her an gidebilirimi anlatamıyorum
İnsana bakışım daha fazlasını sunuyor
Aslında anlattığım kadarım
Görünen kadar değilim
Sadece sevebilirim
Sadece aşık olabilirim
Geleceği sunamam
An kadar sunabilirim
Geleceği sunamam
An kadar aşık olabilirim
Kimse kadar değilim
Kendim kadarım
Hayat kadar değilim
Kendim kadarım
Sarı gözlerim umut olabilir
Umut değilim
Eninde başında
Bu hayata kendim için geldim
Kendim kadar gidiyorum
Kimsenin umudu deģilim
Sadece sevebilirim
Sadece aşık olabilirim
Yarın olamam
An olabilirim
Keşke sevmeseydim demem
Keşke aşık olmasaydım demem
Tek biliğim sevmek aşık olmak
Ama umut değilim
Yarın değilim
An kadar değersizim

31.01.2020

Hiç yorum yok: