27 Ekim 2015 Salı

koşup gelme hayat

-->













ksb

koşup gelme hayat
sende yokum
kendimdeyim
koşup gelme umut
seninle değilim
kendi nefesimdeyim
koşup gelme düş
senden uzaktayım
gerçeğin dibindeyim
koşup gelme yarın
senden önceyim
çıkmazda dünü sektiriyorum
sana şutluyorum
isterseniz gelin
görünmeyenin aynasındayım
fotoselli tenlerin kucağındayım
sabaha kavuşamayan gecelerdeyim
duvara açılan pencerelerdeyim
asfalta açan kır çiçeklerindeyim
burası iyi
beğenirseniz vermem
kendime zimmetledim
kıyamam
isterseniz gelin
ama damat yok
karanlık sokakların
ıhlamur kokusu yangınlarının
rakıyla söndürülmüş
tavan arası dokunuşlarının
tahta masaya kazılmış
sessiz harflerin
okunamayan kelimelerinin
cümle intiharlarının infazlarında
paragraflar rögar kapaklarında
silik izsizlerin doğuşlarında
kimse yok hiç var
bir derin nefes kadar
yalnızlık var
isterseniz gelin
kaybolun
görünmemekten evladır
eninde sonunda hayat
kendine kadardır
komik ki
benim hala umudum var
çalıyor
...


27.10.2015

Hiç yorum yok: