10 Ekim 2015 Cumartesi

dün gibi yaşayamıyorum

 












ksb

dün gibi yaşayamıyorum
yarın gibi yaşayamıyorum
bugün de yaşamayı seviyordum
bugünüm
dün de boğuldu
yarın da intihar etti
bana kendimden başka an kalmadı
biriktirdiklerim layığını buldu
göz yaşlarım kendimi boğdu
dokunuşlarım kendimi astı
kurtuldum
bitmek bilmeyen anlayışlardan
kurtuldum
sonu gelmeyen dokunuşlardan
kurtuldum
yüreğimi mengene izlerinde yakmaktan
tek başınayım
yalnIzlık türkümün gidermoni orkestrası benim
gittim
bastığım yerlerin izi kaldı
ben zannediyorlar
gülen gözlerimi
göz yaşlarıyla yıkadım
sayısız mandalla rüzgara astım
ben bakıyorum zannediyorlar
sımsıcak ellerimi
kardelenlerle yıkadım
sayısız balonla gökyüzüne yolladım
ben dokunuyorum zannediyorlar
imkansız yüreğimi
kahpe yangınlarla tütsüledim
küllerini hayata astım
ben hissediyorum zannediyorlar
zaten
hayat zannedildiği kadar yaşanıyor
o nedenle kimse için bir şey farketmiyor
yokum
sağım solum felç
yokum
elim gözüm kör
yokum
size siz kaldınız
lütfen keyfini çIkarınız
beni sormazsınız
ben benimleyim
kendi bugünümü
tekrar yalnızlığa doğurma peşindeyim
sizlere
dün kaldı yarın kaldı
parlatmaya devam edin
kendiniz kadar kalın
.

10.10.2015

Hiç yorum yok: