17 Ekim 2015 Cumartesi

bir daha

 
















ksb

bir daha
hiç bir daha
gözlerine o bakışın
denk gelmesini istemezdim
hele ki
ben hiç denk getirmek istemezdim
o bakışların sürekli karşımda
geçmişe karışamam ama
bugün benimdir
benim suçumdur
benim yüreğimin kanıdır
affet demek kolay
güldüreceğim demek kolay
beceremedim demek kolay
çok sevdim demek kolay
sevdiğini üzmeyeceksin
sebebi ne olursa olsun
bir damlasını akıtmayacaksın
yüreğin yiyorsa kahkaha olacaksın
umut olacaksın bugün olacaksın
yoksa aşığım demek kolay
hakkını vereceksin
veremedim dünya güzelim
umudum senin bulman
yeni hayatında mutlu olman
ben bir hiçim
sevdiceğini mutlu edemeyen yokum
bilirim özür dilenmesini seversin
tabi ki dilerim
ama bilirim de
hiç bir şeyi unutturmayacağını
iyiliklerimi de kötülüklerimi de
unut
hiç gelmemiş bir bayram olayım
hiç güldürmemiş bir nefes alamayan olayım
benli anlarını olmayan yere kilitle
anahtarını olmayan yere at
yaşanmamış olayım ki
üzüntüleri de yaşatmamış olayım
sen kendine de
dünyaya da yetersin
sen kadar yaşa
dünyalar kadar mutlu ol


17.10.2015

Hiç yorum yok: