21 Ekim 2015 Çarşamba

kan ada

 ksb


kan ada
yağmurları altında
herkes şemsiyesiz
ihtiyaç varmış ıslanmaya
gökkuşağı mutluluklarına
neyse
çokça kalabalıktan sonra
yek başıma gaz sobasına
tek başıma göz rüzgarıma
bir başıma ben nefesime
yalnız başıma güneş sobesine
yürüyüp yürüyorum
iyi mi geliyor
bilmiyorum
kalabalıktan iyi
güzel mi oluyor
bilmiyorum
kalabalıktan yakışıklı
durup düşünmüyorum
yürüyüp düşünüyorum
yeni bir şey bulmuyorum
bütün bildiklerim eski
yeni bir umut keşfetmiyorum
bütün umutlarım eski
yeni bir hayat bulmuyorum
bütün yaşadığım eski
bir kahverengi banka oturuyorum
ayakkabılarımı çıkarıyorum
çıplak ayaklarımdan boşalıyorum
insan insan akıyorum
etrafım orman oluyor
yüreğimi dönüp yürüyorum
kendim kadar adımlıyorum
kendim kadar ağlıyorum
kendim kadar boğuluyorum
hala ölmüyorum
nasıl bilirdiniz
kısmet
...


21.10.2015

Hiç yorum yok: