14 Şubat 2015 Cumartesi

Hayat seni havalara uçurdu

 















Hayat seni havalara uçurdu
Ben de yüreğimle yakaladım
En şanslı insan oldum
Gülüşünde hayatı buldum
Gözlerinde mutluluğu yaşadım
Bakışlarında dünyayı keşfettim
Ellerinde nefesi derinledim
Tutuşlarında güzelliği öğrendim
Dudaklarında imkansıza doğdum
Teninde sonsuza dokundum
Yüreğinde aşka yüreklendim
Ne ocağım vardı ne de aralığım
Seninle şubatı ortaladım
Seninle hayata döndüm
Yüreğinde küçüçük silik bir nokta olmak uğruna
Güzelliğine anlamına diz çöktüm
Hayata kalmamışken
Sana sadece sana kaldım
Adını aşk koydum
Her an adını sayıkladım
Sana sadece sana nefes aldım
Dünya nimetlerinden geçtim
Hiç bir güzelliği görmedim
Sana sadece sana baktım
Sana kadar sen kadar yaşadım
Ne istanbul um vardı ne de gideceğim bir yer
En güzel şehirim oldun
En sakin sahil kasabam oldun
En anlamlı manzaram oldum
En mis kokulu sokağım oldun
Dünyam oldun aşkım oldun
Ne ocağım vardı ne de aralığım
Seninle şubatı ortaladım
Yüreğimi yürek ucuna bıraktım
Sana sadece sana yaşadım
Yaşıyorum yaşayacağım
Sonsuzu kıskandıracağım
Sen Varsan Her Yer Aşk
Sana Nefes Alıyorum Aşk
Sana Yaşıyorum Aşk
Seni Seviyorum Aşk
...





14.02.2015

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssssssssss

koto serdar bulgu dedi ki...

delican sana aşık delican sana aşk...