3 Şubat 2015 Salı

Güpgündüz bir yıldız kayıyor

 
















ksb

Güpgündüz bir yıldız kayıyor
Seni yüreğime yazıyor
Lodos dalgaları zıplatıyor
Kalamış sen sen kokuyor
Münir amca haklı çıkıyor
İstanbulsun
Kimsenin görmediği bütün güzelliklerin
Benim gözlerimde yüreğimde
Kıtaları bir bakışınla birleştirensin
Çağları bir dokunuşunla değiştirensin
Bir de diyorsun ki biraz sakin ol
Sen sana aşık değilsin ki
Güzelliğinde kaybolmuyorsun ki
Bir bakışına delirmiyorsun ki
Bir gülüşüne yaşamıyorsun ki
Ben sana sakin olamam
Olsam olsam delicanın olurum
Aşkınla yaşayan nefes olurum
Ben sana sakin olamam
Bir dokunuşuna yaşarım
Bir damla yaşına ölürüm
Ben sana sakin olamam
Sen sana aşık değilsin ki
Ben sana aşığım
Bir sevişine yürekli köleyim
Sadece sana nefes alanım
Sana kadar yaşayanım
Ben sana sakin olamam
Lodos olurum
Kıyına azgın dalga olurum
Taa yüreğine kadar çoşarım
Ben sana sakin olamam


03.02.2015

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yuregine kalemine sağlık delicanım

koto serdar bulgu dedi ki...

seni sevmek sevaptır ve bu hayattaki tek sevabım sensin aşk