1 Şubat 2015 Pazar

Ara sokaklarda büyüdüm
















Ara sokaklarda büyüdüm
Çıkmaz sokaklarda kurt oldum
Sevdiğimi kurtardım
Bakkaldan plastik top aldım
İki taşın arasından golledim
Elvan gazozu kazandım
Leblebi tozu yuttum
Macunla hayallerimi renklendirdim
Adam kovalayanı ateşledim
Gaz lambasıyla ısındım
Flamanlı radyo ile arkasını yarınladım
Korkmaz Çakar ile efeklendim
Pilli bebeği şarjladım
Oyuncakçı dedenin elini öptüm
Bisan deluxe ile pinokyo yu geçtim
Tipitip i hayata patlattım
Taka taka ile kemiklerimi hatırladım
Ben Quick in kamyonetine bindim
Küçük ev de Laura ın çillerini gördüm
Yuvarlak Söğütlüçeşme köprüsünden geçtim
Yaşlı tramvaylara el salladım
Leyland ı solladım
Altıyolda yuvarlağının içindeki
Bugün ondan büyük olduğum
Beyaz eldivenli polis amcaya yakalandım
Reis de ruganladım
Itır da kır pidesi yedim
Süreyya locasında öpüştüm
Ali de tuttifruttiledim
Pop Rally de geçildim
Kemal in yerinde denizi ayakladım
Pasomu onsekizledim
Eski yeni bomonti demedim
Ping pong topunun peşine düştüm
Moda kadınlar plajını dikizledim
Şifa kahyasını selamladım
Kızıltoprak artist motorlusundan saptım
Kent sineması siyahından kaydım
İkizler yazlık sinemasında maviledim
Köhne nin yapraklarını başıma düşürdüm
Kalamış iskelesinden atladım
Yaşlı amcanın tekne evinin kıyısına çıktım
Tenekenin üzerinde midyeledim
Go kart ın direksiyonuna kondum
Kurbalıdere balıkçılarıyla rakıladım
Abc den karnemi aldım
Dizi dizi büfeleri geçtim
Plajın girişinden mayo kiraladım
18 marta kadar yüzdüm
Mavi sandala atladım
Göztepe lunaparkına kürekledim
Parayı delikten geçirdim
Zümküfüle yürüdüm
Kervan da pinekledim
Grup da güneşi batırdım
Uno da bahtiyarladım
Cadde de kızlara finkledim
Koru da saklandığım yerden
Neden çıktığıma pişmanladım
Topaçın ipini yüreğime astım
Yalnızlığa döndürdüm
Biriktirdiklerimi silkeledim
Azar azar azaldım
Pasomu sıfırladım
Dokunduklarımı tavan araladım
Dinlediklerimi kırıştırıp attım
Koştuklarımı radara yakalattım
Ehliyetimi iptal ettirdim
Sadece sana kaldım


01.02.2015

Hiç yorum yok: