7 Şubat 2015 Cumartesi

Bilmiyorum














ask

Bilmiyorum
Bu hayatla ilgili hiç bir şey
Bilmiyorum
Paylaşmak çoğalmak dostluk
Dinlemek anlamak dokunmak
Görmek hissetmek bilmek
Düşünmek beklemek kucaklamak
Yetişmek tutmak yaşatmak
Sevmek nedir bilmiyorum
Tek başına doğmuşum
Lapa lapa tek başıma yaşıyorum
Terk edeceğim bir şey yok
Hiç olmamış gibiyim
Gideceğim bir yer yok
Hiç gelmemiş gibiyim
İnadına nefes alıyorum
İnadına adımlıyorum
Vardığım tek yer kendim
Durduğum tek yer kendim
Gittiğim geldiğim tek yer kendim
Beni hayata kundaklamışlar
Çözüp uzayamıyorum
Durup dayanamıyorum
Arafa sığamıyorum
Tek başıma doğmuşum
Lapa lapa tek başıma yaşıyorum
Hiç bilmediğim en uzağımdan
Sen geliyorsun
Hayata körlemişken
Karşımda duruyorsun
Sadece seni görüyorum
Biliyorum
Yüreğime geleceği biliyorum
Koca hayattan gitmişken
Senden gidemiyorum
En yakınlarım uzakken
En uzağıma gönüllüyorum
Biliyorum
İkimizin de ağzına sıçacağımı biliyorum
Geçip gidemiyorum
Sana kalıyorum
Sana doğuyorum
Sana yaşıyorum
Sen şimdi güzel gecemizin üzerine
Bu sabah nerden doğdu diyorsun
En azından deli olduğumu biliyorsun
Bu hayatta yaşarsam
Sadece aşk için yaşarım
Senin adın aşk
Sadece sana yaşıyorum
Sadece sana okur yazarım
Yüreğini okuyorum
Yüreğimden yazıyorum
En uzağımdan geldiğini biliyorum
Kimsenin anlamadığını biliyorum
Konuşulanları duyuyorum
Aşk ı bilenlerin sustuğunu duyuyorum
Ne yarım asırım umrum da
Ne de gülüşü hayatım uğruna
Kendimi satma tezgahım umrum da
Akşam bana aldığın paketten
Bir sigara daha yakıyorum
Ve hala
Nasıl olacağımızı bilmiyorum
Tıpkı hayata niçin doğduğumuzu
Bilmediğimiz gibi
Sana doğuyorum
Sana yaşıyorum
Beni sana yakıştıramıyorlar
Seni bana yakıştıramıyorlar
Onların hiç aşık olmadıklarını biliyorum
Şimdi durmazsam
İçimden hızla akan
Harflerimde boğulacağım
Sadece aşk için yaşarım
Senin adın AŞK
Sadece SANA yaşıyorum


07.02.2015

Hiç yorum yok: