27 Şubat 2015 Cuma

Elli yaşındasın

 

















Elli yaşındasın
Yapman gerekenleri yap
Ne yapmadım hayat
Sevmeyi mi bilmedim
Dokunmayı mı bilmedim
Dinlemeyi mi bilmedim
Anlamayı mı bilmedim
Paylaşmayı mı bilmedim
İnsan olmayı mı bilmedim
Ya da yüzlerce nefes alanın
Kötü günlerine
Yüreğim götüme vura vura
Koşmayı mı bilmedim
Yapman gerekenleri yap
Dibi götüne kaçmış dünya da
Yaşamaktan utanıyorken
Aşka bile koştum hayat
Yapman gerekenleri yap
Sırtımda taşıdıklarım
Niye araban yok
Hayatımda taşıdıklarım
Niye gerekenler yok
Yüreğimde taşıdıklarım
Niye apoletlerin yok
Dediler
Yokluklarında koşa koşa geldiler
Yapman gerekenleri yap
Hiç mi kötü günün olmayacak hayat
Düştüğünde kim elinden tutup kaldıracak
Yokluğa kaldığında varlığını kim hissedirecek
Apoletlerin söküldüğünde yanında kim duracak
Yapman gerekenleri yap
Bugün iyi günündesin hayat
Kimse yoklukla terbiye olmasın hayat
Kimse kötü günlere kalıp
Gerçekleri görmesin hayat
Herkes dilediği gibi yaşasın
Varlıklarının tadını çıkarsın
Yokluğunda beni arasın
Ama elbet
Benim de naçiz vücudum
Bir yerde ağaca gübre olacaktır
Olana kadar sonuna kadar
Faydalanın hayat
Herkesin hayaliydim
Kimsenin gerçeği olmadım
Kırçiçekleri solmasın hayat
...


27.02.2015

Hiç yorum yok: