28 Temmuz 2011 Perşembe

Kimsesiz sessiz













ksb

Kimsesiz sessiz
Denizin yüreğinde
Kendi rüzgarımla
Hiçliğe doğru deniz alırken
Bir kara görmenin
Isteksizliğinde
Bir cuma bulmanın
Bezginliğinde
Bitmeyen yolculuktayım
                    Aşkı yaşamış olmanın
                    Imkansızlığında
                    Yüreğimde kalan
                    Bütünlüğünde
                    Bulutların altında
                    Denizin üzerinde
                    Hatıralarımla hayat alıyorum
Aşk bir lopta
Diğer biriktirdiklerim
Diğer lopta
Lopur lupur yaşanan hayatın
Girilmeyen sokaklarında
Büyüyen çocukların
Yalnız kahkahalarında
Önce ergenliğe
Sonra bezginliği
Ulaşanların yürek seslerinde
Biriktikçe biriken
Birikimsizliğimde
Iflas bayrağı dalgalanan teknemde
Ben beneyim
                    Bir
                    Çay
                    Koyup
                    Geleyim
Geldim
                    Hayata
                    Bir
                    Taş
                    Bağlayıp
                    Denize
                    Açılmanın
                    Enginliğinde
                    Gidiyorum
Kıyıda
El
Sallayan
Bırakmadan
                    Bitmek
                    Tükenmek
                    Bilmeyen
                    Tüketimin
                    Son
                    Rafına
                    Gelmeden
Gidiyorum
                    Aşk
                    Bir
                    Lopta
                    Diğer
                    Biriktirdiklerim
                    Diğer
                    Lopta
Lopur
Lupur
Hayatı
Bırakıp
Gidiyorum
                    Denizdeyim
Beklerim

28.07.2011

Hiç yorum yok: