5 Temmuz 2011 Salı

Başka birşey yazacaktım

Başka birşey yazacaktım
Uzun bir nefesin ardından
Kalamış ın yollarına
Yüreğime geleni bırakırken
Eve gelirken biriktirdiklerim
Bedenimin bir köşelerine
Emanet ettiklerim
Bir mesajın satırlarında
Kendini imha etti
Bir doksan uzandı
                    Eksik harflerini ezberlediğim
                    Karyolasına nefesimi
                    Armağan ettiğim
                    Dünün küçüğü
                    Bugünün adamı
                    Her ne kadar
                    Ben olmasada
                    Tarifi bana benzediği
Dünyanın güzeli
Anasının değerlisi
Hayatın kendisi
Için
Ne hakkım varsa
Kim oluyorsam
Yazayım dedim
Ne yazacağımı bilmeden
Daha önce yazdıklarıma
Inat
Belki ben olmayan
Belki benden saklanan
Kendime inat
Yazıyorum
                    Okuyanın anlamayacağı
                    Beni bilenlerin anlamayacağı
                    Bir kaç satırı
                    Kendi haline bıraktım
                    Nereye kadar
                    Giderse gitsin
                    Nereye kadar
                    Gitmezse gitmesin
Bu gece bu
Bu an bu
Kim anlar
Umrumda değil
Zaten
Kim kimin umrunda
Kim anlamzsa
Umrumda değil
Zaten
Kimse anlamıyor
                    Yüreğini kapadığında
                    Karanlığın ortasında
                    Kendinden renksiz
                    Flu aydınlığın anlamında
                    Gizli satırların aydınlığında
                    Hayatımız saklı
                    Yitirdiklerimiz haklı
Neyse
Bir daha ki adımda
Sesini duyduğumda
Sana ses vereceğim
Bilmeden anlamadan
Beni duyduğunda
Hayatına seni vereceğim
Seni senle bırakıp
Kimsenin gözünü
Arkanda bırakmayacağım
                    Ne demekse
                    Dediğim
                    Ve
                    Yazdığım
                    Gibi
                    Yazmamam
                    Gerektiği
                    Gibi
                    Yazıyorum
Yaz
Gelmiş
Bodrum
A
Gölge
Düşmüş
                    Yapraklar
                    Kendini
                    Bırakmış
Meraklar
Yola
Düşmüş
                    Ama
                    O
                    Büyümüş
Bizim
Dizlerimiz
Bedenimiz
Yüreğimiz
Nasıl
Uf
Olduysa
                    Nasıl
                    Yerden
                    Kalktıysak
O
Da
Kalkar
                    Bizim
                    Merakımızı
                    Utandırır
Merak
Etme

05.07.2011

Hiç yorum yok: