11 Temmuz 2011 Pazartesi

Gözlerimin içine yazdım


















by GG



Gözlerimin içine yazdım
Şiirini
Dudaklarımın üstüne mıhladım
Şarkını
Yüreğimin derinine kozaladım
Aşkını
Bedenimin doğuşuna ekledim
Tenini
Hayatın anlamına ektim
Bizi
                    Istersen gelme
                    Sensizliğe doğurdum kendimi
Kalemimim kurşunu sen
Kağıdımın kabullenişi sen
Silgimin silemediği sen
                    Istersen gelme
                    Sensizliğe ektim kendimi
Kelimelerim boğazıma dizildi
Sana koşmayı bekliyor
Seninle doğan aşkım yüreğime dayandı
Sana var olmayı bekliyor
Seninle gözünü açan tenim bedenime dikildi
Sana dokunup hayata eklenmeyi bekliyor
                    Istersen gelme
                    Sensizliğe mahkum ettim kendimi
Bir bakışa hasret
Tenim
Bir anlayışa özlem
Düşüncelerim
Bir dokunuşa doğacak
Yüreğim
Biraraya
Geldi
Karşıma
Dikildi
Seni
Istedi
                    Istersen
                    Gel
Ama
Gitme
                    Istersen
                    Gelme
Ama
Hayalimi
Alma
                    Istersen
                    Gel
Bir
Tane
Başka
Yok
                    Istersen
                    Istediğin
                    Gibi
Başkası
Yok
                    Sonra
                    Hayata
                    Kızma
Gel
Ya
Da
Gelme
                    Ben
                    Sana
                    Geldim
Sen
Bilirsin
                    Bilmezsen
                    Bilinmezsin
Istersen
Gelme
                    Sensizliğe
                    Doğurdum
                    Kendimi


11.07.2011

Hiç yorum yok: