27 Temmuz 2011 Çarşamba

Bu gece


















by GG


 Bu gece
Çok sıvı aldım
Içimde
Sıvıları karıştırdım
                    Bana kalmayanları biriktirdim
                    Annem duysa kızardı
                    Hayat duysa
                    Beni adam etmeye çalışırdı
                    Hayat beni duymadı
Annem
Düşünmediklerimi bile bildi
Anneme kızdım
Hayatı kendi haline bıraktım
Annemi sevdim
Yüreğimin çemberinin
Başlangıç çizgisine armağan ettim
Ne olursa olsun
Doğurganlığının yanındayım dedim
                    Beni doğurdu
                    Kendinden bağımsız
                    Hayata armağan etti
                    Yıllar geçti
                    Kendinden doğanı beğenmedi
                    Hayatını bana armağan etti
Yemek yemedim
Beğendiği kızı beğenmedim
Istediği hayatı yaşamadım
Yine beni sevdi
Yine beni yordu
Umursamadım
                    Onu üzmek istemedim
                    Kendi hayatına bıraktım
                    Yine yetmedi
                    Beni kucağının ortasında
                    Yaşatmak istedi
Gittim
En yakın uzaklara
O
Görmedi kendime gittiğimi
Beni bana bırakmadı
                    Kendini
                    Bana
                    Teslim
                    Etmedi
                    Ben
                    Ben
                    Kadarken
Beni
Unutmadı
Istedi
Ben
Istemedim
                    Bu
                    Satırları
                    Anneme
                    Okutmayacağım
Eğer
Bilseydi
Oğlunun
Manyak
Yerine
Değerli
Gibi
Göründüğünü
                    Hayatı
                    Bana
                    Brakırdı
                    Bırakmadı
Beni
Kaybetti
                    Ben
                    Onu
                    Sevdim
O
Da
Beni
Adam
Etmeye
Çalıştı
                    Aslında
                    Ben
                    Insandım
Annem
Insan
Doğurduğunu
Kabul
Edebilecek
Misin
                    Yoksa
                    Beni
                    Silemeden
                    Silebilecek
                    Misin
Sen
Bilirsin
                    Ben
                    Ben
                    Kadarım
Sen
Kim
Kadarsın
                    En
                    Azından
                    Benim
                    Sevdiğim
                    Kadarsın
Gerisi
Bana
Bıraktığın
Kadarsın
                    Seni
                    Öperim
Seni
Severim

27.07.2011

Hiç yorum yok: