15 Temmuz 2011 Cuma

Beyaz martının











Beyaz martının
Maviye koşması gibi
Sana geldi yüreğim
Kıyında bekledi
Güzelliğini izledi
                    Hayat arkamda
                    Sen önümde
                    Bir ömürlük
                    Sen seyrimde
Hiç yaşlanmadım
Sen yaşında oldum
Seninle patladım
Sen kadar yaşadım
                    Içim dışım sen
                    Bulutların adı sen
                    Sen yağdın üzerime
                    Sen koktun yüreğime
                    Dağlar taşlar sen
                    Yüreğimin zirvesi sen
Diye yazacak kimsem yok
                    Sizin varsa
                    Sizin için yazıyorum
                    Ben söyleyemiyorum
                    Siz söyleyin
Aşkınıza harfsiz kalmayın
Yeni alfabeler armağan edin
Kırçiçeği kokan tenini
Yağmurlarla besleyin
Dünyayı anlamlaştıran gözlerini
Imkansızlarla karşılaştırın
Iflah olmaz yüreğini
En derin kahkahalarla tanıştırın
                    Elbette
                    Bitecek
Hayat
Gibi
Ömrü
Kadar
                    Eksik
                    Kalacağınıza
                    Fazla
                    Kalın
                    Sevginizi
                    Saklamayın
Incedir
Zamansızdır
An
Dır
                    Pişmanlığı
                    Kalacağına
Acısı
Kalsın
                    Hayali
                    Kalacağına
Gözyaşı
Kalsın
                    Bütün
                    Yüreğinle
                    Yaşayamadıktan
                    Sonra
Aşk
Sadece
Kelime
                    Siz
                    Kekelemeyin
                    Geveze
                    Olun
Sevdiğinize
Sonuna
Kadar
Dokunun
                    Hayat
                    An
Siz
Hayat
                    Sevdiğiniz
                    An
Biter
                    Bitmeden
                    Sevginizi
                    Bağırın
Yürekleri
Yankılatın
                    Hadi
                    Bakalım
     
15.07.2011

Hiç yorum yok: