5 Ekim 2010 Salı

Tesadüf sokağında











 ksb

Tesadüf sokağında
Büyürken
Tekmelediğim taşları
Biriktirirken
Gazoz kapaklarından
Yollar yaparken
Mutluluğum vardı
Sokağım şehirim
Gideceğim yerler vardı
                    Dünyasız kaldım
                    Kimliğimi yaktım
                    Doğmamış ülkelere
                    Adımı verdim
                    Dünyasızım
Yalnızlığımla birlikte
Kimliksizim
Hükmüm yok
Adım yok
Adımların seyrek
Yüreğim mutedil bile değil
                    Insan oldum
                    Insanlıktan utandım
                    Sevgili oldum
                    Sevgililikten utandım
                    Dost oldum
                    Dostluktan utandım
                    Düş oldum
                    Düşlükten utandım
Utanmazım
Bir kornam yok
                    Gittim
                    Kalamadım
                    Kaldım
                    Kalamadım
Uzun
Araçken
Tek
Tekerlek
Kaldım
                    Ben
                    Kalamadım
                    Kalanlara
                    Kendisi
                    Kalsın
Kal
Al
L

05.10.2010

Hiç yorum yok: