24 Ekim 2010 Pazar

Dünyanın













by OM


Dünyanın
Yalnızlık apartmanında
Merdivensiz katlarının
En üst katında
                    Tek odalı
                    Tek kanapeli
                    Tek kişilik yataklı
                    Karesinde
Zilsiz
Penceresiz
Gözyaşsız
Dikiliyorum hayata
                    Yaşadıklarımdan
                    Bir film şeridi çıkmıyor
                    Beyazlığın içinden geçen
Ağlayamıyorum
Gülemiyorum
                    Ne bakışlarım sert
                    Ne dokunuşlarım sevecen
                    Yokluğun yok yoklarında
                    Issızlığın ıssız ısısında
                    Demleniyorum
                    Bir daha ki hayata
Bir öncekinden kalanları
Kutuluyorum
Kolu bantını ağzımla yırtıyorum
En son öptüğüm bant
En son dokunduğum ben
                    Beni
                    Bu kata çıkaranlara
                    Bakıyorum
                    Baktıkça kısalıyorum
                    Kendime kızamıyorum
Tepkim kalmadı
Masanın üzerine koyacak
Adımım kalmadı
Dünyaya iz bırakacak
Kolsuz bacaksız
Tensiz yüreksiz
Kaldım
                    Kalmadı bir parçam
                    Hayatın içinde sallanacak
                    Salıncak
                    Kendini sallayacak
Konuşma balonlarımın
Kocaman
Ama içleri boş
Rüyalarım uyku boyu
Ama zifiri
                    Bir de sokaktaki
                    Ben var
                    Dinleyen anlayan
                    Gülen yürüyen
Merdivensiz katın
Içindekine bakan yok
Ona ihtiyaç yok
Buradaki yeterli
Merdivensizle uğraşmanın
Anlamı yok
                    Herkes mutlu
                    Herkes mutsuz
                    Anlatacaklar çok
                    Anlayışlar kıt
Görev bölümü yapılmış
Bir kere yazılmış
Hiçbir silgi silemiyor
                    Görev
                    Belli
                    Yapacaksın
                    Anlayacaksın
                    Çözeceksin
                    Bekleyeceksin
Hep
Yaptın
Hep
Yapacaksın
                    Kimsin
                    Diye
                    Soran
                    Yok
Bu
Kadar
Yeter
Sen
Anla
Yeter
Bir
Ara
Yine
Anlatırım
Dinlersin
Geceleri
Diğer
Gecelerle
Aynı
                    Hiç
                    Mi
                    Akla
                    Gelmez
Gelmez
                    Bu
                    Bir
                    Yazı
                    Hiç
                    Bir
                    Silgi
                    Ile
                    Silinmez
Bir
Gün
Çok
Geç
Olan
Bir
Gün
Konuşulacak
                    Ama
                    Üzüntüden
                    Başka
                    Anlamı
                    Olmayacak
Olsun
Bu
Hayat
Bu
Kadar
Sonraki
Belki
Bu
Kadar
Değil
                    Gelsin
                    Rakılar
                    Tensiz
                    Çarşaflar
                    Içsiz
                    Kahkahalar
Ha
Ha
Ha


24.10.2010

Hiç yorum yok: