28 Ekim 2010 Perşembe

İstiklal e düşüyor

















ksb


Istiklal e düşüyor
Gecenin göz yaşları
Potinlerim ıslanıyor
Islak hamburgere doğru
Issızlaşıyor
                    Ziverbeyden gidiyorum sabaha
                    Gözlerim kapalı
Boş masanın etrafında
Bir gece daha ölüyor
Rakı beyazlığında
                    Kanepemde kızarmış ekmek saati
                    Bu gece inadına
                    Yatağı buluyorum
                    Yalnızlığıma soyunup
                    Koynuma giriyorum
                    Uyanmamacasına
Yine kotu katlıyorum
Gömleğimi asıyorum
Çoraplarımı paralel atıyorum
Kaç rakı farketmiyor
Düzen bozulmuyor
                    Düzenler yuvarlağı uyanıyor
                    Ben uyuyorum
                    Telefon kapalıyken çalamıyor
                    Açtığında çok çaldım diyor
Öğlen uyanıyor bugüne
Kahvem kıpırdanıyor
Öksürüğün içinden duman geçiyor
Yeniden doğuyorum
Boşu boşunanın ortasına
                    Kahveler sigaralar yarışıyor
                    Kahvaltıda kapuska var
                    Pul biberli gidiyor
Saatli maariften
Bir yaprak kopuyor
Günün yemeği insan
Çocuğun adı yok
Fırtına sesliliği var
                    Kaç
                    Yaprak
                    Biriktirdim
                    Odamda
Kıvrılmış
Saman
Kağıtlarının
Arasında
                    Kartpostalların
                    Iki
                    Karış
                    Ötesinde
Yorgan
Arasında
Kurumuş
Hayatların
Sağında
                    Odamı
                    Havalandırıyorum
                    Içim
                    Kaçıyor
                    Pencereden
Bir
Kuş
Oluyor
Diğer
Hayata
Çırpınıyor
                    Hep
                    Çırpınma
                    Hepsi
                    Çırpınma
Yok
Mu
Bir
Kucak
Eksiklerimi
Saracak
Konuşmayacak
Öylece
Kalacak
Ta
Ki
Denemeyen
Zamana
Kadar
                    
                    Yok
                    Kanapem
                    Var
                    Bazen
                    Buluşabildiğim
                    Yatağım
                    Var
Daha
Ne
Olsun
Hayat
Sizin
Olsun
                    Tek
                    Kırçiçeği
                    Aydınlığı
                    Benim
Ellerim
Titriyor
                    Telefonu
                    Kapatmam
                    Lazım

28.10.2010

Hiç yorum yok: