22 Ekim 2010 Cuma

Aşk













by OM

 
Aşk
Sen kal
Ben gidiyorum
                    Unutamadığım dokunuşlarım
                    Yüreğimdeki imkansızlarım
                     Uyurken seyredişlerim
                     Elele heyecanlarım
                     Gözlerinde açtırdığım ilkbaharlarım
Her gün gidişindeki dökülen yapraklarım
Her sarıldığımdaki yeniden doğuşlarım
Hayat yetmezmiş gibi rüyalarda buluşmalarım
Sana dokunamadığım anlardaki ölüşlerim
Teninde bir kıvrım olma uğruna vazgeçişlerim
                    Inadına bir tek seni isteyişlerim
                    Yaşamı senin arkanda bırakışlarım
                    Kendimi sana yokedişlerim
                    Depdeli kıskançlıklarım
                    Anlamsız bakışlarım
Kanapenin iki ucunda oturuşlarım
Yüreğimden sıkılan gözyaşlarım
Bize eklediğim öküzlüklerim
Her gün görsemde
Başka gün kalmış gibi yetinmeyişlerim
                    Gözlerinden akıttığım yaşların
                    Ufukta kayboluşlarım
                    Sen de kalsın
                    Ben gidiyorum
                    Gittim
Kendi
Kendime
Kalışlarım
Seni
Üzmesin
                    Sen
                    Kendimi
                    Severdin
                    Yani
                    Sevdiğinleyim
Unutmak
Kelimesini
Hayattaki
Lugattan
Sildim
                    Merak
                    Etme
                    Sen
                    Kal
                    Ben
                    Gittim
Birlikte
Hayata
Armağan
Ettiklerimiz
Yeni
Sevdalılara
Umut
Olsun
                    Bu
                    Nefeste
                    Nasıl
                    Olacaksa
Her
Şeyin
Bir
Ömrü
Var
                    Bitmeden
                    Gidersen
                    Ölecek
                    Vakit
                    Bulamaz
Sen
Kal
Ben
Gittim
                    Kendime
                    Gitmenin
                    Dayanılmazlığı
                    Yalnızlığa
                    Ulaşıyor
Yalnızlık
Acıtmıyor
En
Kötüsü
Bu
                    Sen
                    Kal
                    Ben
                    Gittim
Sen
Mutlu
Kal
                    Ben
                    Kendime
                    Dokunuyorum
                    Anlıyorum
                    Biliyorum
Hayatın
Başı
Yalnızlık
Sonu
Yalnızlık
Iyi
Ki
Ortası
Aşk

22.10.2010

Hiç yorum yok: