3 Ekim 2010 Pazar

Sigara gibi






Sigara gibi
Içime çekiyorum
Seni
                    En derinlerime dokunuyorsun
                    Yumuşak sevecenliğinle
                    Yüreğimde soluklanıyorsun
                    Izinsizce yerleşiyorsun
Kimsin
Seni tanımıyorum
                     Kendimi bir köşede bırakmışken
                     Beni nasıl buluyorsun
Kimsin
Tanışmadığım
Yeşil gözlümüsün
Uzun boylumusun
                    Nerede tanışmadık
                    Nerede oturmadık
                    Nerede konuşmadık
Yoksun
Yüreğime yerleşiyorsun
                    Hayalle gerçeğin
                    Arasındaki duruşun
                    Bilmekle bilmemenin
                    Karşılaştığı sokakta oturuşun
                    Sevmekle nefret etmenin
                    Kardeşi oluşun
Kimsin
Benden beni mi istiyorsun
Pek kalmadı
Az ile yetinmeyi biliyor musun
                    Anlatılanlara inanma
                    Yaşandı bitti
                    Geriye kalana aldanma
                    O kadar da kalmadı
Ne yapacaksın beni
Sevgiye tur bindirmenin
Yokluğunda
                    Kalmadı
                    Benden geriye
                    Bir dokunuş kalmadı
Yürek bıkkınlığı ortamında
Soluk aldığım odamda
Duvarda gölgem
Içimde hiçlik
                    Kimsin
Bana dokunma
Sen de kaybolma
Senin hayatın uzun
Yorma kendini boşuna
Görmeden yanımdan geç
Saklı hayatın içinde kalma
                    Merhaba deme
                    Hoşçakalım kaybolmuş
Içinden çıkamazsın
Sen de kaybolursun
Beni köşemde bırak
Anlatılanlarla yetin
Girdabın içine boynunu uzatma
Alamazsın geri
                    Kendine kızamazsın
                    Bana kızamazsın
                    Yazık olur
Durma
Görme
Hissetme
Bir
Zamanlar
Içimde
Dost
Olanları
                    Yürümeye
                    Devam
                    Et
Masana
Davet
Etme
                    Gözlerini
                    Mıhlama
Yürü
Hayatının
Devamına
                    Sonra
                    Anlatırsın
                    Yaşadıklarını
                    Sevdiklerini
                    Aldatmalarını
                    Aldatılışlarını
Durma
Bana
Durma
Kendine
Devam
Et
                    Benimle
                    Birlikte
                    Kaybolma
Bir
Gün
Anlarsın
                    Hayat
                    Kalırsa
Merhaba
Dersin
                    Durma

03.10.2010

Hiç yorum yok: