25 Haziran 2010 Cuma

İnatçı sabahlarıma











ksb

 
İnatçı sabahlarıma
Ilk sigaram kahvemsin
Penceremden içeri süzülen
Gün aydınlığımsın
                    Adım attığım yollara
                    Ihlamur kokuları bırakırsın
                    Çıkmaz sokaklarıma
                    Gizli geçitler açtırırsın
Hayatın karmaşasına
Güzelliğinin sadeliğini eklersin
Ben sadece düşlerim
                    Yerlere atılan paylaşımlarımı
                    Özenle birikirtirirsin
                    Yüreklerden kayan anlayışlarımı
                    En derininde kozalarsın
Silinip giden dokunuşlarımı
Teninde saklarsın
Ben sadece düşlerim
                    Cevapsız sorularıma
                    Telaşsız gidişlerime
                    Upuzak hayallerime
                    Yıldızları bağlayan kırgınlıklarıma
                    Dolunayı gölgeleyen gölgelerime
                    Belinden kırılan kırçiçeklerime
                    Vurgunla tanışan diplerime
Kucağını açarsın
Beni hayata sararsın
Ben sadece düşlerim
                    Bu
                    Güzellikleri
                    Yaşatanları
                    Yüreklerinden
                    Öperim
Bizden
Daha
Mutlu
Olmalarını
Dilerim
                    Nefes
                    Aldığım
                    Hayatça
                    Sevgimi
                    Ihtişamla
                    Beslerim
Ben
Sadece
Düşlerdim
                    Düş
                    Gerçek
                    Ateşini
                    Yakanlara
                    Ateş
                    Böceğiyim

25.06.2010

Hiç yorum yok: