13 Haziran 2010 Pazar

Kaybolmuşluk çağırıyor





ksb

Kaybolmuşluk çağırıyor
Ihlamur kokusunun peşisıra
                    Çizik kestanenin
                    Yandığı ateşin
                    Içine düştüm
Kor kor yürekler
Küf küf ruhlar
Soğuk kırmızı taşın
Üzerinde bedenler
                    Islık çalamıyorum
                    Düdüğüm yok
                    Diyarsız yarsız kaçışlarım
                    Kimsesiz yakalanışlarım
                    Satılık
Güneş avucumda
Bedenim beyaz
Gözlerim sarı
Bugünüm kırmızı yaprak
                    Dünü yarına süpürdüm
                    Geçmişle geleceği evlendirdim
                    An ve an nefes
                    Anında yolculuk
                    Soluk
Bilinmeyene koşuyorum
Kravatsız
Insanlar anlamsız
Hayat tatiline çıkıyorum
Çıkınsız
                    Gidiş dönüş biletim yok
                    Yürüyorum uzaklara
                    Bırakıyorum yakınları
                    Uzak uzak sokuluyorum
                    Yakınları yakıyorum
Sonsuz sevişmelerin
Karyolasında uyuyorum
Kimsesiz sessiz
                    Yok
                    Yok
                    Olunca
Hiç
Hiç
Olunca
Doğacağım
Nehirin
Kenarına
                    Balıksız
                    Taşsız
                    Uyuyacağım
                    Hayatın
                    Inadına
Kim
Kimsesiz
Sessiz
Yürüyeceğim
                    Dolunay
                    Uyanınca
                    Ufukta
                    Izim
                    Kalmayacak
Adımlarım
Yalnız
Topraksız
                    Gitmeyeceğim
                    Kalmayacağım
Boşver

13.06.2010

Hiç yorum yok: