10 Haziran 2010 Perşembe

Kelimeler uzaklaştı








ksb



Kelimeler uzaklaştı
Cümleler kıyı kasabasında
Harfleri denizde kaydırıyor
Ben şehrin yağmurunda
Rakı saçağında
Boş kümelerin
Parantezi dışında
Zamanı boğuyorum
Perdelerin arkasında
Martı mavisine hasret
Yosun kokusu salıncağında
Bir gidiyorum
Bir geliyorum
                    Hayata asılıyorum
                    Vatman kızıyor
                    Vapuru kaçırıyorum
                    Iskele küsüyor
Yelkovanımı kaybettim
Bir kolum akrep
Güneşe gölge oldum
Çarşafın kırışıklığında saklandım
Gündüze ebe oldum
                    Abaküsümün boncukları
                    Sokağa saçıldı
                    O renk bu renk
                    Caddeye ulaştı
                    Eksik kaldım
                    Yarına kalmadım
Bugün doğdum
Bugün sevdim
Bugün öldüm
                    Her ölüşümün sabahına
                    Kelebek kondum
                    Kelebek sevişmeleri
                    Kelebek paylaşımları
                    Kelebek anlayışları
                    Peşine düştüm
Dizim uf oldu
Yüreğim puf
                    Bir
                    Gidiyorum
                    Bir
                    Geliyorum
Gölgeme
Güneş
Oluyorum
                    Masturbasyon
                    Öğlenini
                    Masturbasyon
                    Gecesine
                    Yetiştiriyorum
Bir
Gidiyorum
Bir
Geliyorum
                    Sığmıyorum

10.06.2010

Hiç yorum yok: