1 Temmuz 2010 Perşembe

Contası kırışmış















ksb

Contası kırışmış
Musluk gibiyim
Sürekli damlıyorum
Sevgi faturamı azdırıyorum
                    Tesisatçı çağırdım
                    Bari sen damlat abi dedi
                    Sen değiştir dedim
                    Eskiden sürekli açıktım
                    Sevgiye aç kaldım
                    Damlaya kimse bakmaz
                    Değiştir
Belimden sıktı
Yüreğimi açtı
Değiştirdi
Kör tapa taktı
Artık damlatmıyorum
Akmıyorum
                    Kurumuş derelerin
                    Dibinde kalan
                    Taşlardan biriyim
                    Yine de
                    Üzerime basıp geçiyorlar
                    Karşı hayata
Gündüzün
Kardeşi
Geceye
                    Hayatın
                    Abisi
                    Ölüme
Sevginin
Ikizi
Nefrete
Kadar
Hep
Normal
Paylaşım
Formal
Anlayış
Anormal
                    Ben
                    Mal
                    Sahibinden
                    Sahipsiz
Son
Kullanma
Tarihi
Siz

01.07.2010

Hiç yorum yok: