19 Haziran 2010 Cumartesi

Kaybolan satırların











ksb


 
Kaybolan satırların
Yere dökülen harflerini
Takip ettim
Yürek ucuna vardım
Seyrine daldım
Vurgun yedim
Bugüne kaldım
                    Aşkın hallerini
                    Kelimelere küpe yaptım
                    Yüreğimi
                    Bedenimin dışına mıhladım
                    Hava aldırdım
Sisli dokunuşların
Dağılma anında
Aynı sözcükleri söyledim
                    Görünen görünmeyen
                    Bütün kırıntılar
                    Somun bayramında
                    Buluştular sıkıştılar
Rahatlık havası yayıldı
Karmaşık hayata
Zaman kalmadı
Eksik olanlara
                    Bilinmeyen kokunun peşisıra
                    Atladılar yukarılara
                    Kimse düşmedi
Herkes ham
Ruhlar yamyam
Yedikçe küçüldüler
Üzdükçe küçüldüler
Dev aynasında
Sır oldular
                    Terk
                    Dükkanında
                    Tezgahaltı
                    Satışlarında
                    Rekor
                    Kırdım
                    Kırılamayacak
                    Kalmadım
Karaborsa
Dokunuşlarda
Iz
Oldum
Gözle
Görünmeyen
Ölmeden
Anlaşılmayan
                    Yoksulluk
                    Yoksul
                    Yok
Hayat
Yoksul
Hayat
Yok
                    Ruha
                    Para
                    Yapışmaz

19.06.2010

Hiç yorum yok: