15 Ağustos 2009 Cumartesi

Sana yazıyorum














ksb


Sana yazıyorum
Rüzgar siliyor
Sana koşuyorum
Hayat kaçıyor
Çiçek ekiyorum
Toprak çıkıyor
                    Bardağımın
                    Yarısı ben
                    Yarısı sen
                    Hangimiz boş
                    Hangimiz dolu
Yakar top
Yakmıyor
Günebakan yakamoz
Yıldırım karanlık
                    Sen ve ben
                    Ben ve siz
                    Çok kibarsınız
Ağaç gölgesine
Saklanıyorum
Ilişkileri sobeliyorum
Kimseyi
Kurt yapmıyorum
Herkesi sobeliyorum
                    Seni sana
                    Bırakıyorum
                    Kendimi bana
Yok aslında
Kimse
Herkes
Bilinmeyen bir yerde
                    Bildiklerinde
                    Bekliyor olacağım
Bardağımın
Içindekini içiyorum
Arkama yaslanıyorum
Önüm güzellik
Sağım dün
Solum yarın
Ben an
                    Anlayınca
                    Farkına varınca
                    Pencerenin önünde
                    Buluşuruz
Konuşuruz
Konuşamazsak olmaz
Dinleriz
Dinlemeyince olmaz
Dokunuruz
Dokunmayınca olmaz
Sevişiriz
Sevişmeyince olmaz
                    Olmazsa olmaz
                    Kendim var
Kendime varınca
Anlayınca
                    Toprak çiçek
                    Günebakan gün
                    Yıldırım çarpar
                    Kapım çalar
Hayat hoş gelir
Rakı keyif verir
                    Kahvenin yanında
                    Sigara tüter
Gider

15.08.2009

Hiç yorum yok: