10 Ağustos 2009 Pazartesi

Deniz gibi









by BG

Deniz gibi
Giriyorsun koynuma
Her dokunuşun
Tenime kavuşan dalga
                    Ben sahilim
                    Sen
                    Uçsuz imkansız deniz
Kimi dalgan öpücük
Kimi dalgan hayat
                    Sana kalmak
                    Istiyorum
                    Yerinde duramayan
                    Ruhuma inat
Ben değilim
Sen değilsin
Bütün bunlara sebep
                    Aşk
Bütün gerçeklere
Inat
                    Bitecek mi
                    Gidecek mi
                    Umrumda değil
Bir gün
Ya da
Bir ömür
Umrumda değil
                    Sayılamayan tek zaman
                    Aşk
Ölüm gibi
Doğum gibi
                    Hiç uyanmamacasına
                    Uyumak gibi
Kanatsız uçmak
Soluksuz yaşamak
                    Her gün doğup
                    Her gün ölüp
                    Hayatın farkına
                    Varmamak gibi
Sanki
Bir sen
Bir ben
Kainatın yollarında
Kimseyle karşılaşmayan
                    Şehirsiz karasız
                    Iki yalnız gibi
Yürüdüğümüz yollara
Kırıntı atmıyorum
Dönüşü olmayan
Yolun
Yolcularıyız biz
                    Sen deniz
                    Ben dolunay
Tenlerimiz yakamoz
Sevişmelerimiz martı
Telaşlarımız rüzgar
Sabırsızlığımız aşk
                    Hiç kimseye
                    Aşığım

10.08.2009

Hiç yorum yok: