16 Ağustos 2009 Pazar

Başlangıcı olmayan

 












ksb

Başlangıcı olmayan
Gidişlerin
Düzenin suçlandığı
Kalışların
Içlerinde
Ben varım
Sen varsın
                    Ağzımıza sıçan
                    Bütün boklar
                    Kendi
                    Bağırsağımızdan geçiyor
Hayat geçiyor
Suçlananlar çoğalıyor
                    Sevdim evlendim
                    Yalnız kaldım evlendim
                    Istediler evlendim
Istek ve karar
                    Herkes ister
                    Ben yaparım
                    Sen yaparsın
                    Ben olmazsam
                    Sen olmazsan
                    Hiç birşey olmaz
Bütün
Gözyaşlarının
Mutsuzlukların
Ertelemelerin
Kaybetmelerin
Kaybolmaların
Içinde
Ben varım
Sen varsın
                    Düzenler yuvarlağı
                    Döner durur
                    Ister binersin
                    Ister inersin
Olmadı mı
Rakı içersin
                    Aynanın karşısında
                    Içindeki sırlarla
                    Sohbet edersin
Yok
Çiftleşmem lazım
Dersen
Hakkını vereceksin
                    Seçtiklerine
                    Seçmediklerine
                    Kalıp üzenlere
                    Kayıp gidenlere
Kendini
Tenini
Ruhunu
Aklını
Anını
Eklediğinde
                    Kimse suçsuz
                    Ben suçlu
                    Sen suçlu
Suçlu olmak kolay
Suçlamak zor
                    Kolayını seç
                    Bütün suçları
                    Kendine al
                    Hayatın anlamını
                    Koynuna al
Sokağa dökülen
Paylaştığın çocukları
Içinde taşıdığını
                    Ben olmadan
                    Sen olmadan
                    Ne mutluluğun
                    Ne de anlamsızlığın
                    Doğmayacağını
Bildikten sonra
                    Suçlama uzak
                    Hayat yakın
Hadi bakalım
Afiyet olsun

16.08.2009

Hiç yorum yok: