28 Ağustos 2009 Cuma

Aşkın sahafında














 
by OM

Aşkın sahafında
Tozlu rafa
Parmağıyla
Adımı yazmış
                    Parmak izinden
                    Tanıdım
                    Yüreğimdeki
                    Iziyle karşılaştırdım
Onun parmağıydı
                    Diğer sahaflara
                    Gitmedim
                    Çok yaşadım
                    Zannettim
                    Bir tane olduğunu
                    Bildim
Hepsini sevdim
Seni ayırdım
Çocuklarını ayıran
Anne babalar gibi
                    Seni bana
                    Aramağan ettim
                    Özenle sakladım
                    Yıllar denilen
                    Zamanlara yaydım
Bir ses tonuyla
Hazine odama
Sakladım
                    Arasıra giriyorum
                    Saklı odaya
                    Okşuyorum
                    Anıyorum
Ne güzeldi
Diyorum
Özenle sevip
Kapıyı kapatıyorum
                    Hatıra
                    Olmanı istemem
                    Sensiz
                    Yaşanılan zamanlara
                    Kilit vuramam
Kendimde yaşamalıyım
O nedenle
Seni de yaşamadım mı
                    Her şey anında
                    Güzelliğini yaşatıyor
                    Umut gelecek
                    Pek keyif vermiyor
Her şey yaşarken
Güzel
                    Kimilerinin
                    Bittiğinde de
                    Güzelliği bitmiyor
Bu da güzel
                    Iyi ki sana dokundum
                    Anladım
                    Üzdüm
                    Ağlattım
                    Güldürdüm
                    Sevdim
Bana bu satrıları
Armağan ettiğin için
Bir kez daha
Teşekkür ederim
                    Ben çok iyiyim
                    Sen
                    Benden daha iyi ol
Mutlulukarını
Haber ver
Sıkıtılarını gönder
Güzelliğe dönüştürüp
Sana göndereyim
                    Görmesemde
                    Hayatımda ol
                    Kahkahalarından
                    Kayık yapayım
                    Mutluluklarından
                    Kürek
Yol alayım
Sakin adalara
Imkansız koylara
                    Iyisin di mi

28.08.2009

Hiç yorum yok: