1 Ağustos 2009 Cumartesi

Karanlık çimenlerin














by OM


Karanlık çimenlerin
Islak sabahlarında
Yatak odamın
Penceresine konan
Deniz kokusunda
Kuş seslerinin
Gitme alarmlarında
Anlamlı kadınlar var
                    Dün geceme konuk olan
                    Kahvaltı sonrasında
                    Kendi hayatlarına dönen
                    Beni bana bırakan
                    Imkansız kadınlar var
Tanıdığım
Tanımadığım
Tanışacağım
Sevgili insanlarım
Bana kızmayın
Ya da kızın
                    Karanlıkta beni alın
                    Aydınlıkta bırakın
                    Bana kızın
                    Kendinize kızmayın
Sadece
Geceyi aydınlatan
Fenerler
Sabah olunca
Biter
Aydınlatmaz
                    Ama
                    Sabah zaten sabahtır
                    Kendi gözlerin
                    Günü görmeye yeter
Karanlığında
Çağır beni
Aydınlığında
Sen güzelsin
                    Ohhh ne güzel
                    Al sana bir öküz daha
                    Bulmuş kendince
                    Bir tarif
Sanki biz
Tarifsiziz
Diyen
Yürekleriniz sağolsun

01.08.2009

Hiç yorum yok: