23 Şubat 2019 Cumartesi

benden sonra bugün

ksb
benden sonra bugün
başkasını seversen
birlikte yaşadığımız güzellikler
mutluluğunuza eklensin
aşkın en derin hali
yüreğinizde büyüsün
bütün kaçırdıklarımız
ellerinizden tutsun
dokunamadığımız geceler
size güneşli günaydınlar olsun
vazgeçtiğimiz umutlarımız
kapınızı çalsın
bana kendim kalsın
ben kendime bir masal anlatırım
çift kişilik yatağıma
kendim kadar uzanırım
senden önceki sabahlarıma uyanırım
yazı tura atarım
ne geldiğine bakmam
bahşiş bırakırım
bildiğim kadar yaşarım
bilmediklerimi bilmem
denize açılan bir sokağa dalarım
bildiğim bilmediģim fark etmez
denize açılsın yeter
bir sandala binerim
kürek motor fark etmez
adaya götürsün yeter
kıyıya yanaşırım
iskele kaya fark etmez
yalnızlığım karşılasın yeter
bir ateş yakarım
içine kahkahalarımı atarım
rüzgar kimsesiz adayı güldürür
belki ana karaya götürür
kendi gecemi beklerim
yıldızlara hikayeler anlatırım
kendimle üstümü örterim
sabaha acele etmem
sakin uyanırım
kendim kadar yaşarım
olmayanlarınla mutsuz olma
olanlarınla mutlu ol

23.02.2019

Hiç yorum yok: