3 Şubat 2019 Pazar

yokluğunda

ksb
yokluğunda
var olduğun anlarda yaşıyorum
bugünümü sana bırakıyorum
dünüm yarınım zaten senin
aldığım nefesler
kokladığım çiçekler
baktığım gün batımıları
yürüdüğüm sokaklar
uyuduğum geceler
uyandığım sabahlar
senin
sadece hatıraların benim
yetiyor
bu düzenler yuvarlağının
hiç bir şeyine gerek kalmıyor
kendi kendime yürürken
kendime kadar giderken
yüreğimde hep sen
beni o kadar doyurmuşsun ki
sensizlikte açlığını hissetmiyorum
bana o kadar dokunmuşsun ki
başkasına dokunmadan yaşıyorum
beni o kadar çok öpmüşsün ki
nefes almadan büyüyorum
yalnızlık
senden sonra olmuyor
günün en beter dakikasında
gülen gözlerin bana bakıyor
günüm güzelleşiyor
yalnızlık
senden sonrasında kalmıyor
hayatın en beter döneminde
aniden nefesin bana soluklanıyor
hayatım anlamlaşıyor
iyi ki seni bizi yaşamışım
aşkına inatçı bir konuk olmuşum
hayatın birinde
yeniden birlikte olursak
hayata uzanır konuşuruz
zaten emekli olmuşuz
tenimizin kıyısına yerleşiriz
güneşi üzerimize doğururuz
yıldızları odamızda kaydırırız
belki de hiç karşılaşmayız
ama şu gerçek hiç değişmez
aşk
en olmazını
biraraya gelmezini
kareli gömleğini
parmak arası terliğini
hayatın kuyusuna atıp
biz olmayı kana kana içmişiz
her an mutlu ol
uzay güzelim

03.02.2019

Hiç yorum yok: