2 Mart 2019 Cumartesi

yarım asırdır

ksb
yarım asırdır
seni tanımıyorum
ama çok ömürdür
seni bekliyordum
yarım asırdır
seni görmüyorum
ama iskelede buluştuğumuz an
gözlerime kavuştum
yarım asırdır
sana dokunmuyorum
ama tenini yaşadığım gece
yeniden doğdum
yarım asırdır
seni sevmiyorum
ama yüreğime açtığın sonsuzluk
sana aşığım
yarım asırdır
hayata armağansın
ben sana daha az yaşadım
onun için hayatı kıskanıyorum
yarım asırdır
nefes alıyorsun
ben 23 nisan kadar
yarım asırdır
gülüyorsun
ben 23 nisan kadar
yarım asırdır
güzelliğinle büyülüyorsun
ben 23 nisan kadar
yarım asırdır
en anlamlı insansın
ben 23 nisan kadar
bugün 0203
iyi ki doğdun hayat
yüreğimi güldürdün
her an mutlu ol
her an hayallerini yaşa
hayat önünde diz çöksün
bütün anlamını sana sunsun
iyi ki lerin hepsi
...

02.03.2019

Hiç yorum yok: