14 Şubat 2019 Perşembe

hayatımdaki bütün paramla

ksb
hayatımdaki bütün paramla
sana kendimi alıyorum
en temiz elbiselerimi giyip
yatağının yürek ucuna bırakıyorum
istersen hiç açmadan pencereden at
istersen anlamlı koynuna al
hayatımdaki bütün biriktirdiklerimle
sana kendimi veriyorum
istersen siyah bir poşete sıkıştırıp
çöp bacasından at
istersen bir olduğumuz gecelerde
yüreğim dolu dolu
uyurken seyrine daldığım
sabahlara uyan
ellerimde bakışlarımda
dokunuşlarımda kucaklayışlarımda
gittiklerimde kaldıklarımda
bildiklerimde unuttuklarımda
hayatımda yüreğimde
sadece sana nefes alan
kendim var
gerisi yok
hayatımdaki bütün yaşadıklarımla
sana kendimi alıyorum
gizlice kapının önüne bırakıyorum
istersen kapıcı dostumuz
akşam çöpü saatinde
boynumdan tutup asansöre koyup
son noktama atsın
istersen aşk dolu ellerinle
hayat dolu bakışlarınla
aşk dolu yüreğinle
beni içeri al
sevdiğin bir filmi izleyelim
hayatı ardımıza beyaz köpükler yapalım

14.02.2019


2 yorum:

ErsinCe dedi ki...

Merhaba Bu harika Edebiyat blogu hoşuma gitti, Takip ediyorum heycanlı paylaşımlar var bir çok söz bu blogda mevcut.
Edebiyat bloglarını seviyorum iyi bloglar -
Şiirler Güzelsözler Blogu

koto serdar bulgu dedi ki...

Merhaba, anlamlı satırlarınız için gönülden teşekkür ederim. Kendinize mutlu bakın.